Fredag - helg

     2007-08-24 @ 18:36:47
Igår åkte jag till Mysflickan, Thaiboxaren och Tösabiten aka Semlan. Träffade tjejer jag inte sett på ett tag och hade jättetrevligt. Semlan är bara såååå söt, nästan lika söt som Bellis. Tog ett tag o köra hem igår över åsen... attans dimmigt emellanåt, så jag fick krypa fram. Stupade i säng när jag äntligen kom hem, o jag var lagom pigg när klockan ringde imorse.

Nu ska jag strax bege mig till Dylan. Har varit hemma en stund efter jobbet och tvättat o snart ska jag diska. Tror att det blir en tur inom Videomix innan jag kör... är väldigt sugen på deras godis + att jag vet att Dylan säkert vill ha lite choklad.

Idag säger jag G R A T T I S till Mamsen som fyller 52 år, Mysflickan som fyller 27 år och Lilla M som fyller 1 år.


Åter söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0