Söndag - gårdagen

     2007-08-12 @ 08:36:50
Igår åkte jag o Dylan till Ullared, tur och retur på 7 timmar. Lite trötta var vi allt vi började resan vid 05.00, körde genom stan... och vi såg en hel del som var på väg hem efter festivalen... kanske till och med någon som varit på borta match ;). Bilen gick superbra hela vägen upp, förutom att radion krånglade med volymen... gick inte att sänka, så den fick vara av medan jag körde och sen fixade jag den :) Vi var uppe lite över 7 och fick parkering allra närmast varuhuset. Inne på Gekås var det så lugnt och skönt, inga tanter som körde på en med kundvagnar och man behövde inte trängas. Efter 2 timmar och en del fynd :) var vi klara. Tog en sväng inom Sko-Boo och där hittade jag dagens riktiga fynd, ett par vinterskor till mig :) De var fodrade med ull inuti... så sköna och varma + att undertill kunde man fälla ut broddar... perfekta skor för mig som är ute i alla väder under vintern... och de kostade endast 299 kr. Vi var hemma från äventyret kl 12.00 och då stöp vi i säng. Sov i 3 timmar och sen blev det mat på McDonalds. Dylan skulle iväg på släktkalas men jag bestämde mig för att hoppa över det och bara ta det lugnt i stället. Det blev en tripp till affären, tvättade en maskin tvätt och sen körde jag o hälsade på Lillebror med familj. Tittade på en herrans massa kläder som Älvan ärvt och spelade kort med Flisan (Svägerskans äldre dotter). Sen blev det bums i säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0