Söndag - helgen

     2007-08-26 @ 13:35:15
I fredags åkte jag ju till min älskling. Vi "offrade" oss att hämta lill-Zlatan efter hans fotbollsmatch... då kunde vi ju köra inom affären och köpa cola... man blir ju så cola-törstig av Videomix-godis :) Sen fixade jag undan lite i köket... plockade ur och i diskmaskinen. Svärmor mådde inte så bra... så hjälpen uppskattades.

Igår hade jag en helt underbar dag. Jag gjorde ingenting :) nästan iallfall. Lyssnade klart på "Den krossade tanghästen", la en himla massa patiens; 19 studenter :) Tvättade lite kläder till Dylan, så han kunde ta med rena kläder till studentlägenheten. Jag ringde även och kollade vad jag kan få för min gamla bil... inte så mycket... blir skroten för bilen och så ska jag nog sälja mina vinterdäck på Blocket. På kvällen körde vi Lill-Zlatan till fjällorna och sen käkade vi middag i grannstaden... mycket mumsigt.

Nu är jag hemma och tittar på friidrott på tv.... skoj! Dylan kör upp till "Sveriges kristnaste stad" nu i eftermiddag... :( men jag får träffa honom på fredag igen :) Om 2 timmar ska jag o Mysflickan till Storasyster, ska bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0