Tisdag - bombnedslag

     2007-08-21 @ 17:03:22
Min lägenhet ser verkligen ut som ett bombnedslag... måste ta tag i det snart. Får nog göra en liten raid ikväll. Med "Den krossade tanghästen" i öronen kanske det går vägen. Hade varit skönt om det varit fint och städat här hemma... men jag är ju som jag är... inte mycket att göra åt det.

På torsdag får jag nussa bebis. Då ska jag träffa Mysflickan, Thaiboxaren och Tösabiten som är nere och hälsar på :) Förhoppningsvis ska vi hälsa på Storasyster och Bellis på söndag. Flickorna måste ju träffas och lära känna varandra :)

Ganska hektiskt på jobbet denna veckan... iaf på förmiddagarna. Jag har 2 inskolningar... den ena är inne på sista veckan och den andra började igår. Känns som om man vill dela sig på 2... men det ska nog gå vägen.


Uppdatering: Jodå... det blev städat... + att jag har dammsugit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0