Torsdag - gårdagen

     2007-08-02 @ 08:34:42
Min älskling kom hit efter jobbet och jag fick paket :) Jättesnygga trosor och en elvisp... min Dylan är både romantisk o praktisk. Jag har faktiskt aldrig ägt en egen elvisp... så det var kanske på tiden. Men jag har kanske saknat en 2-3 gånger om året... jag gör gärna grejer förhand. Men nu ska jag börja använda elvisp :) Förresten, trosorna satt som en smäck :)

Vi åt en superdupergod middag, sen slappade vi lite och sen blev det bio. Jag tycker ju väldigt mycket om Harry Potter, så Dylan offrade sig. Nästa onsdag ska vi se Simpsons... då får jag offra mig.

Igår satt jag här vid datorn och älsklingen låg o vilade/sov på soffan. Tittade på honom o tänkte: "Jag älskar dig så det gör ont". Han är verkligen det finaste som finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0