Fredag - äntligen :)

     2007-12-07 @ 17:14:16
Äntligen fredag och äntligen IDOL-final. Sitter här med magknip efter 1 tsk vitlökssmör... varför är man så korkad att man tror att det kommer att funka? Kvällen blir en lugn hemmakväll, med nåt gått att äta + dricka och IDOL-finalen. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska äta än... har följande 3 alternativ: 1. Pizza, 2. Hemmalagad paj från frysen, 3. Laga mumsig kycklingpaj... har lutat en hel del åt pizza hela dagen... men det kanske är smartare att ta imorgon istället... vi får se vad det blir.

Igår var en lång dag. Först jobb 8-16.45, sen möte 17-19 och sen födelsedagskalas för Frugan 19-22. Trött var jag när jag kom hem... men trevligt hade jag :)

Det är tråkigt att Dylan inte är hemma nu på 2 helger... men jag får väl tänka på att när jag hämtar honom om 2 veckor så får jag ha honom hemma i nästan 1 månad :)

Nähä, nu får jag nog ta tag i disken... det är ju ingen annan som gör det här hemma :/

Uppdatering: Det blev kycklingpaj med svamp och broccoli till kvällsmat... mums mums!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0