Fredag - ta tag i

     2007-12-14 @ 16:41:03

Gick o la mig i morse igen efter 2 avsnitt av Gilmore girls... lyckades sova i 1½ timme till. Sen begav jag mig ner på stan... pratade lite med Mamsen och mötte sedan upp Storasyster vid tåget. Vi körde lite speedshopping både innan och efter lunchen... 2 julklappar inhandlades :) Lunchade på ett litet thai-ställe, som tidigare var gatukök... litet ställe, men supergod buffé. Nackdelen är att man fullkomligt stinker thai-mat om kläder och hår... men gott var det :)
Efter stan gick jag långpromenad med Vovven, 1 timme var vi ute i friska luften. Fick en lite present för att jag ställde upp... visar den senare.

Vad ska man hitta på en fredag som denna? Ingen har jag att mysa med... alldeles allena... älsklingen ska jag inte hämta hem förrän nästa fredag. Ja, jag vet... man kan ju städa.... för det  Ä L S K A R  ju verkligen jag *NOT*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0