Måndag - endast för dig lilla Pappsen

     2007-12-03 @ 19:52:01
Pappsen tyckte att jag skulle uppdatera lite mer ;)

Jaha, vad ska jag då skriva...

Idag har jag en småätardag... skulle kunna äta allt som kommer i min väg, men håller igen eftersom jag gärna vill orka äta min goda paj jag gjorde igår. Efter jobbet idag svängde jag inom stan, tänk vad snabbt och enkelt allt går när man vet vad man ska handla :) Det blev födelsedagspresent till Flisan, julklapp till minsta småsystern, röra på Graffiti till mig själv och 2 likadana ljus som jag köpte i lördags... man vill ju ha likadana när de andra brunnit ner Sen har jag suttit i min läshörna och läst min nylånade biblioteksbok :) och även suttit en del här vid datorn.

Precis haft konversation med Svägerskan om julklappar till alla folk. Vi kom fram till lite grejer iaf som skall kollas upp. Nu börjar klockan närma sig 8 och det får nog bli dax för lite paj faktiskt till Extreme homemakeover.

Räcker det så Pappsen? ;)

Kommentarer
Postat av: pappa

det tar sig

2007-12-03 @ 21:42:34
Postat av: Miia

du får ju uppdatera för min skull oxå ;)
så har du en tisdagsblogg att skriva ;)
Hoppas du mår bra och inte jobbar ihjäl dej.kramkram

2007-12-04 @ 12:29:15
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0