Söndag - julbak

     2007-12-09 @ 12:01:17
Det blev även en del julbak igår. Skogstösen och jag bakade pepparkakor... Skogstösen var mycket bättre på det än jag var. Senare på kvällen dekorerade vi dem med kristyr och non stop. Jag gjorde även 3 sorters chokladtryffel, här på bilden ser ni den med turkiskpeppar-smak :) De andra var vit choklad med små smarties i och vit choklad med lemon-lime smak :) Protesmakaren hjälpte mig att göra praktiska spritsar av bakplåtspapper... ihoptejpade med eltejp :) Skogstösen slängde även ihop en sats snickerskakor... som jag ännu ej har smakat.
julbak

Kommentarer
Postat av: Miia

hej Anna1
mys pys du verkar haft d i helgen med en massa julpyntande och bakande ;)
du e så kreativ =)
ingen bebis här,får väl snart dra till med nåt knep!
Kramkram

2007-12-09 @ 17:39:12
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Miia

nej men usch vilken glädjedödare du levererade nu ;) heh!
Ja igår va de åt jäkla jippo i idrottshallen,folk överallt så då var man glad man hyr parkering,men dom ska ju bygga nån arena så då får dom ju snällt bygga lite p-platser med!

2007-12-09 @ 18:19:39
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0