Söndag - kroppsarbete

     2007-12-02 @ 18:33:11
Idag var det meningen att vi skulle köra till svärföräldrarna och byta vinterdäck på min bil. Vi var precis påväg när grannen ovanför messar om att de räfsar löv, så jag stannar hemma och Dylan kör iväg själv istället. Ut i trädgården och 11 sopsäckar och 2 ½ timme senare var vi färdiga... snacka om att jag är öm i min kropp :)

Sen blev det varm dusch, gårdagens disk (fattar inte hur det kan bli så mycket på 4 pers) och en promenad till Maxi. Nu står det en paj med lax, broccoli och sparris i ugnen, den är färsig om en stund... det ska bli sååååå gott!

Kommentarer
Postat av: Miia

HAHA fick du stanna hemma och räffsa löv med grannarna?
stackare!!!

2007-12-02 @ 20:08:15
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0