Torsdag - helt slut

     2007-12-20 @ 20:19:55

Jag går verkligen på ren och skär vilja just nu... är så förbannat trött och huvudvärken spränger. Skittrött var jag idag på jobbet... räknade ner timmarna. Imorgon har jag 4 timmar kvar... men då har vi 5 barn... så det blir lugna gatan. Det ska bli helt underbart att få vara ledig i 11 dagar.

Allting är nästan fixat inför julen, endast några klappar som ska slås in *fixas ikväll*, känns väldigt skönt.
Så nu kan jag börja fundera över min födelsedag... mycket är redan klart...är oxå väldigt skönt! Skriver listor så jag inte ska glömma något eller ligga och fundera om nätterna.

9 dagar kvar som 29-åring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0