Fredag - 1:a dagen

     2007-07-06 @ 16:42:44
Min första semesterdag har jag:
- Storstädat mitt badrum
- Lunchat hos mamma
- Hjälpt min lillasyster att städa sitt rum.

Det är helt sjukt hur lika jag och min minsta lillasyster, Sångfågeln, är. Det rummet som hon har hemma hos mamma bodde jag i när jag var typ 15-18år och jag hade det precis lika stökigt... precis lika mycket grejer på golvet. Men nu har vi städat det o torkat av alla hennes prydnadssaker o dammsugit. Hon är makalös med sina prydnadssaker... måste övertala mamma att köpa ett vitrinskåp till henne ås det inte blir så himla dammigt hela tiden... för hon e ju ingen mästare på o dammtorka direkt. Det är inte jag heller... så därför har jag inte prydnadssaker :)

Nu måste jag diska o plocka undan i köket innan jag och Prinsen åker ut på landet. Imorgon börjar festivalen i grannstaden... så vi lär väl hänga där lite imorgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sån där är jag med! Htar att damma, har inte alls några prydnadssaker mycket på gund av detta! =D

2007-07-09 @ 08:41:05
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0