Fredag - sovmorgon my ass

     2007-07-06 @ 08:14:36
Prinsen kom in o väckte mig halv 7 :/ gick in i sovrummet, jamade några gånger, och gick sedan ut igen... lönt! Jag försökte förgäves somna om, men halv 8 gav jag upp och steg upp ur sängen.

Idag ska jag hälsa på mamma och huliganerna (det smeknamnet hänger kvar från när de var typ 3 o 5 år... nu är de 12 o 14år) Har lite kläder som jag tänkte att de ska få, sånt jag inte använder längre.

Nu blir det frukost och sen ska jag ta tag i badrummet... måste städas a.s.a.p. Vill förnya lite därinne oxå tänkte jag, grått duschdraperi, gråa handdukar och en lite mindre kattlåda (den används nästan aldrig) naturligtvis grå. Ska flukta lite i Malmö på tisdag efter duschdraperi.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu finns bilder på den rosa klänningen i min blogg.
Bättre sent än aldrig va? :)
Kram

2007-07-06 @ 12:25:50
URL: http://veronna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0