Tisdag - matvanor

     2007-07-31 @ 11:32:49
Borde verkligen ta ett allvarligt prat med mig själv angående mina matvanor. Igår pallade jag inte handla, så det blev pizza till kvällsmat... dock bara en halv, det vet jag att min mage pallar. Men här brukar ju vara en Dylan här morgonen efter och äta den andra halvan, eftersom vi brukar äta pizza på helgen. Men idag var det enda som fanns att äta till frukost här hemma just den andra halvan pizza... så den slank ner.  Om ett tag ska jag köra ner till affären och göra en storhandling... det behöver fyllas på här hemma. Tror dock att mina matvanor kommer att ordna till sig av sig självt när jag börjar jobba igen på måndag.





Förresten... idag är det 5 år sedan jag o Dylan blev tillsammans. Det ska firas imorgon med goood middag och biobesök :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis grattis! Tänk vad tiden går fort när man har roligt! kram

2007-07-31 @ 17:47:02
URL: http://lomo.webblogg.se
Postat av: Lilla anna

Malin: Tack. Visst är det så... fattar inte att det har gått 5 år

2007-07-31 @ 20:43:35
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0