Torsdag - äntligen

     2007-07-05 @ 20:43:53
Nu har jag semester... känns så skönt o slippa jobba på 4 veckor. Idag har det regnat HELA dagen. Vi gick ut en stund efter maten... med hela munderingen; regnjacka, regnbyxor o gummistövlar. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... det är mottot där jag jobbar :) Jag o en snart 4-årig flicka hoppade i vattenpölarna... det var skitskoj :) Var nog ute i regnet i 20 minuter... sen var man dyngsur... som tur är har vi ett tack som vi kan vara under... så vi kunde ändå få lite friskluft utan att var ute i regnet.

Efter jobbet gick jag en sväng på stan... inte mycket folk alls... alla sitter väl hemma o kurar. Köpte en tubtopp på Vero Moda och 2 t-shirts på HM´s barnavdelning *me like*. På Gallerix hittade jag en grön skrivbok med Skalman på... tänkte att den passade mig... mat o sovklocka :) Den kommer o bli perfekt som min Jag är bra - bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0