Måndag - äntligen

     2007-06-25 @ 19:56:12
Har varit en sväng hos Lillebror med familj :) Fick äntligen min bilder från mobilen överförda till datorn... Svägerskan hade ju en Nokia-kabel *me like*


Förra sommaren när vi hälsade på Mysflickan och hennes man, var vi på en "utställning" i Vänersborg med en himlans massa "bubblor". Jag tyckte att denna var så fräck, så jag var tvungen att fota den. Den allra bästa tyckte jag helt klart var den färgmatchade mobilen... en hederlig gammal 5110.




Kommentarer
Postat av: Maria

Min pojkvän hade ju vart överlycklig att få gå med på den utställningen, han älskar gamla bilar... ja mest jänkare då och kanske inte lika mycket bubblor =P

2007-06-25 @ 19:57:32
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0