Söndag - helt slut

     2007-06-17 @ 19:51:16
Känns som om jag skulle behöva en dag ledigt till för att hinna vila upp mig. Helgen har varit intensiv, med planering, pysslande och genomförande. Festen igår var jättetrevlig... många skratt och mycket kärlek. Älsklingen och Multisportaren höll i programmet och de var superduktiga. Själv var jag med på förberedelser, en lek och hjälpte till med borden (sätta ut dricka och duka av). Så man var ju igång från 10 på förmiddagen till 2 på natten.

Idag har jag inte gjort många knop, hjälpte iofs svärföräldrarna att tömma släpet med alla grejerna från festlokalen. Har annars mest legat och läst i soffan och ätit lite godis *mums* Nu har jag precis varit o kollat på småsystrarna när de spelade sin sista seriematch, de vann med 7-1... fast seriesegern var ju redan klar sen några omgångar tillbaka :)

Nu blir det nåt ätbart o sen sängen o fortsättning på läsandet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0