Söndag - slappdag

     2007-06-24 @ 16:30:49
Idag sov vi länge, nästan enda till 12... det var skönt. Frågade Älsklingen vad han ville hitta på idag, men han ville bara ta det lugnt... det funkar för mig :) Behöver ju faktiskt pyssla om mitt hem lite. Så idag har det blivit tv-tittande, Rummikub-spelande och goda tacos till lunch/middag.

Har en lång lista i huvudet på vad som behöver fixas här hemma... vågar inte skriva ner den... det blir så verkligt då... jag gillar ju verkligen inte att städa. Men jag får väl beta av lite under veckan, har ju lite tid. Öppnar måndag, tisdag och sen stänger jag onsdag, torsdag, fredag och då börjar jag inte förrän halv 12... så lite ska jag väl hinna med på förmiddagarna, förutom o sova länge (som jag aldrig gör iaf)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att slappa o ta det lugnt ibland!!

2007-06-24 @ 19:37:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0