Torsdag - ärenden

     2007-06-21 @ 21:12:04
Slutade redan halv 3 idag... lagom o jobba mellan halv 10 o halv 3 :) Sen begav jag mig till Kristianstad för lite shopping. Hittade det jag sökte + lite till. Provade en såååå fin långklänning på Indiska... den satt som en smäck... men den var av det lite finare slaget... inte så vardags... så den fick hängas tillbaka. Inhandla 2 st martini/cocktail glas i plast till mig o Tiny som vi ska ha imorgon, sen blev det 3 presenter minsann. Får berätta här sen :)

Trött som en spade var jag när jag kom hem... men det var bara o lasta in tomflaskorna i bilen o bege sig till Maxi för lite inhandling inför morgondagen. Gick relativt smärtfritt + att jag träffade en av mina fastrar o fick mig en kram och ett leende *det värmde*.

Funderar starkt på att gå o lägga mig strax... o hoppas på att jag sover länge imorgon... Beger mig nog till svärföräldrarna runt lunch... o det ska ju packas lite innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0