Torsdag - inne

     2007-06-07 @ 17:42:13
Gud vad skönt det är o va inne, när man varit ute nästan hela dagen :) Det är absolut en arbetsförmån att kunna vara ute så mycket... men jag uppskattar verkligen att få gå in.

Idag tog jag tag i det... direkt när jag kom hem öppnade jag kylskåpet och började sortera... ut med allt gammalt... gud så tomt det blev :/

Igår var vi hos älsklingens faster och planerade lite inför svärföräldrarnas kommande Pärlbröllop-fest. God mat fick vi o glass o jordgubbar. På kvällen var det fotbollstajm igen med Mitt lilla pucko, Protesmakaren och Skogstösen. Jag hade tippat 3-0 till Sverige... så lite sur blev jag allt när de gjorde 4-0 *grrr*. I pausen serverades det jordgubbar och glass *mums* Triumfs gräddglass... den är supergod. Hade lite ont i magen i natt, men bara lite... inte ofta man äter jordgubbar o glass 2 gånger på samma dag.

Imorgon är det student... kusin M går ut, så vi ska vara på hans skola vid 3 o sen blir det fest på kvällen en bit härifrån... Jag o Storasyster ska dit... o ingen kan dricka vin... för jag måste köra o syster är gravid. Borde vara förbjudet o vara gravid men inte ha körkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0