Torsdag - talböcker

     2007-06-28 @ 18:41:56
Jag har kommit på hemligheten :) Nu undrar ni säkert vilken... jo, det ska jag tala om. Jag vet vad som får mig att städa... talböcker :) När jag lyssnar på talböcker vill jag ha något att sysselsätta mig med. Började att lyssna på Stieg Larssons Män som hatar kvinnor i måndags när jag var på promenad. I tisdags slutade jag tidigt på jobbet och städade hela eftermiddagen och kvällen... med mp3:n i öronen. Igår blev det handling och matlagning på förmiddagen innan jobbet och idag efter jobbet ställde jag mig och diskade... bara sådär. Så om jag ska ha ett välstädat hem ska jag alltid lyssna på talböcker... Senare ikväll eller imorgonförmiddag ska jag baka muffins :)

Jag älskar livet...
fastän det regnar hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0