Måndag - kom ihåg

     2007-11-12 @ 19:26:25
Idag på jobbet kom jag på en sak som jag verkligen behöver på jobbet just nu. Jag har sådana liggandes här hemma, men eftersom jag är så glömsk för tillfället frågade jag Madicken, 5 år,  (obs! fingerat namn) hur jag skulle kunna komma ihåg att ta med mig dem imorgon. hon viskade i mitt öra: "Du kan skriva en lapp". Jag frågade henne om hon kunde hjälpa mig att skriva en lapp och det ville hon gärna. Jag bokstaverade och hon skrev... detta blev resultatet :

komihag
Nån som kan komma på vad det är jag ska ta med mig till jobbet imorgon?
Detta är för övrigt samma tjej som överlycklig en dag kom springande fram till mig o sa:
 "Vet du vad Anna? Jag kan skriva Anna när jag blundar"

Kommentarer
Postat av: Anonym

"ta med en sån man hänger vanten i"?

2007-11-12 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0