Måndag - min helg

     2007-11-12 @ 19:37:53
Som utlovat kommer här en sammanfattning av min helg:

Fredag: Personalfest med god mat och härligt sällskap. Hade skitkul, men halsen tog stryk eftersom det var sån ljudnivå att man fick skrika hela tiden. Dansade lite kasedans, men efter ett tag intog jag och Multisportaren discogolvet. Först spelade DJ:n sådär musik, både vi och Axel (vaktmästaren på jobbet) tyckte att det sög. Axel bestämde sig för att ta ett snack med DJ:n. Jag vet inte om det var det som hjälpte eller vad, men efter det spelade han superbra musik... massor med "anna"-låtar. Som vi dansade.... mina höfter är inte männika än :)
Dylan hämtade oss lite efter 12... då hade vi ont i fötterna. En snabb vända hemom och sedan iväg till svärföräldrarna för att sova där.

Lördag: Upp vid 8... efter sisådär 6 timmars sömn. Iväg till Dylans farmor och hjälpte till med första delen av hennes flytt. Det var en massa bärande och ätande: frukost 09.30, middag 12.30, fika 15.00. Sen fick vi åka o fixa till oss lite eftersom vi skulle va hos Pappsen kl 17.00 o äta (igen) middag. Kvällen var jättetrevlig, god mat och härligt sällskap (som fredagen förutom att man slapp skrika o styra undan från fulla medelålders fruntimmer) Blev en ganska tidig kväll och det uppskattas... stupade i säng när vi kom hem till svärföräldrarna.

Söndag: Äntligen skulle man sova ut... o så vaknar man kl 8 *så typiskt anna* Men men, jag hittade en bra bok och lät Dylan sova vidare. Tittade även på reprisen av IDOL innan det var farsdags-middag. Efter middagen åkte vi hem till lägenheten... somnade en sväng i soffan och sen blev det Rummikub :) En ganska slapp söndag... jätteskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0