Söndag - helgen

     2007-11-25 @ 19:19:53
Då var man hemma i sitt eget hem igen... alltid trevligt o va hos svärföräldrarna, men hemma är bäst.

Fredagskvällen spenderade vi framför tv:n... lycka att Andreas fick vara kvar i IDOL :) dock lite chockad av att Daniel åkte ut.

Upp tidigt på lördagen och hjälpte till med att flytta det sista från Dylans farmors hus, till det lilla torpet hon nu hyr. Jag fick en jättefin stol som hon inte ville behålla. Den är numera min datorstol och jag lovar att ta kort på den i veckan och lägga upp. Igårkväll var vi rättså trötta så vi sov en sväng innan det var dax för o diskutera kvällsmaten. Vi kom fram till pizza, så det beställdes och Multisportaren och lill-Zlatan hämtade. Läste även en hel del Harry Potter igår :)

Idag sov jag till 10... såååå skönt! Efter lite frukost gick jag upp o la mig i sängen igen och läste min bok :) nu är den snart utläst. Här hemma har vi mest slappat i eftermiddag. Maten är strax färdig och sängen väntar ju tidigt för mig... som vanligt när det är söndag.

Kommentarer
Postat av: Miia

låter som en nice helg!
Pizza på ehlgen e ju aldrig fel..
jag har dock ingen fått denna helg,fick iofs fin grekmat i fredags så får väl va nöjd =)
Kram

2007-11-25 @ 20:21:56
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0