Torsdag - snabbt

     2007-11-15 @ 16:56:13
Hemma en snabb sväng efter jobbet. Surfar lite och knaprar på naturgodis (diverse nötter), försöker bli av med mitt godissug som jag visst byggt upp igen. Ska strax käka lite kvällsmat och sedan promenera en sväng innan jag ska på föreläsning fram till kl 21. Sen lär det bli sängen direkt (som vanligt tidigt) eftersom jag ska jobba över imorgon. Sen är det äntligen helg och jag ska ha det alldeles fantastiskt... dvs. jag ska göra så lite som möjligt. Lördagen är dock redan planerad. Jag ska sitta hela dagen (eller iallafall en 5-6 timmar) i en gymnastiksal och titta på fotboll. Det ska bli jätteroligt och jag hoppas verkligen att "stora" lillasysterns lag går vidare. Sen ska jag till Mitt lilla pucko och Skogstösen på kvällen och kolla på EM-kvalet.

Uppdatering: Nu har jag varit på föreläsning med Petri Partanen, ja alltså, han höll i den ;) Han var jättebra och underhållande och man fick många tankar som vi måste prova i verksamheten.

Kommentarer
Postat av: Miia

hej tjejen!
Hade blivit av med din blogg på favvisarna,så lägger till dig igen *puh*
Låter skönt med en helg som du ska göra så lite som möjligt på,träffa karlen eller?
kramkram

2007-11-16 @ 09:55:56
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0