Fredag - hos älsklingen

     2007-10-26 @ 21:35:59
Känns knappt som om jag har jobbat idag, träffat barnen vid frukost och middag + lite sagoläsning. Men mötet på förmiddagen var intressant och lärorikt :) Dagens promenad tog jag innan jag satte mig i bilen för att köra 20 mil till Dylan. Kom upp vid 4 och vi planerade inköp inför lördagens partaj. Körde först till Köpcentrat och åt på McDonalds (lovar att du Mitt lilla Pucko får prova min Happy Meal-leksak imorgon :) ), dessutom var vi inom systemet :) Sen bar det av till Maxi där vi handlade en hel kundvagn full med grejer.

Har kollat på IDOL nu o ch hjälpt Dylan med hans projekt. Om en stund ska jag texta lite, men först lite surfing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0