Lördag - Jag är bra :)

     2007-10-13 @ 16:08:00
Igår när jag gått o lagt mig började jag skriva i min "jag är bra"-bok... o i natt har jag sovit som en prinsessa... enda till klockan nio :) Jag ska aldrig mer göra uppehåll i det skrivandet :)

Tog en promenad när jag vaknat. Klarblå himmel och 2 plusgrader... klädde mig varmt... det var sååå skönt. Gick även en promenad ner till stan senare för att inhandla attiraljer till inbjudningskorten som ska knåpas ihop. Ska strax köra iväg för att fixa lite utskrifter innan jag ska på fotbollskväll.

Har även hunnit att tvätta 2 maskiner tvätt och städa undan i klädkammaren + att jag satte ihop 2 av lådorna jag shoppade på IKEA för 3 veckor sedan... bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0