Lördag - lilla Älvan

     2007-10-06 @ 09:24:54
Häromdagen var jag och handlade med Lillebror och hans familj. Älvan satt i sin vagn och körde henne *såklart* :). Satte min väska hos henne i vagnen eftersom jag vet att hon är väldigt förtjust i att pilla på den. Vi var inne på Elgiganten ett tag och hon lyckades dra upp dragkedjan på väskan. Hon öppnade och kikade ner, tog ut mobil och plånbok. Ur plånboken lyckades hon få ut 3 kreditkort och de underhöll henne genom 3 affärer. Hon satt som ett ljus i vagnen och pillade med korten och mobilen, endast en gång stoppade hon mobilen i munnen, men då sa jag nej... o sen gjorde hon inte det fler gånger. Lite komiskt tyckte jag allt att det var när vi gick förbi skrikande barn i andra vagnar... Älvan bara satt helt koncentrerad och lekte med korten.

Idag ska vi fira Älvan som fyller 1 år om några dagar... tänk att hon har blivit så stor. Ska bli mysigt att mysa med henne och se henne öppna paket, fara fram som en virvelvind på stadiga ben och skratta så att de små "bissingarna" syns i munnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0