Onsdag - blä

     2007-10-24 @ 19:56:38
Jobbet idag har varit piss... tjat, tjat och tjat... det är såååå tråkigt när man måste säga samma sak hundra gånger... till  S A M M A  barn... och det är ju inte bara 1 barn som är i "den åldern" just nu... den då man inte ska lyssna på någon... och om man lyssnar så ska man göra tvärtemot..... BLÄ!

Bästa tiden på dagen (som jag trodde skulle var den värsta) var faktiskt när jag var med ett och samma barn i en timme på eftermiddagen... det var lugnt och skönt, inga konflikter, inget tjat... och framförallt en vettig konversation.

Mitt lilla pucko kom inom en sväng och lämnade av lite grejer som jag ska forsla upp till Dylan... så slipper de kånka allt på tåget. Han lyckades få mina mungipor att peka uppåt... trots bankande huvudvärk :)

En positiv sak är att vi inte har så många barn nästa vecka. Det resulterar i att jag kan stanna hos Dylan enda till måndagmorgon + att jag ska vara ledig H E L A  onsdagen... ska bli helt underbart!

Nu är det Bonde söker fru... ska passa på att klistra lite inbjudningar samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0