Onsdag - ledig

     2007-10-31 @ 12:55:27
Började dagen med en 45 minuters-promenad.... toppen! Sen satt jag i telefonkö och fick prata med en jättetrevlig tjej, som berättade hur det låg till med min försäkring... så nu ska allt vara ordnat, så jag inte behöver tänka på det mer.

Sen har jag skissat på min målning... duken är 80x80 :) Ska ner o handla lite mer färg om en stund... håret ska bara torka efter duschen. Senare i eftermiddag ska jag till Lillebror med familj, så längesen jag träffade dem nu.

Snart är det jul... har faktiskt börjat tänka lite på julklappar... bl.a. har jag sökt en massa här på internet idag för att leta upp en sak... och det lyckades *anna kan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0