Lördag - skryt

     2007-09-08 @ 08:27:33
Eftersom jag under gårdagskvällen umgicks med mina syskonbarn, så måste jag faktiskt "skryta" lite.

Mosters hjärta smälter när Bellis myser in sig i famnen. Hon är stark i nacken och stannar upp när man kommer in i ett rum med musik... och vänder huvudet mot musikkällan :) Hon hickar något grymt... till och med värre än moster ;) Imorgon blir Bellis 1 månad *grattis hjärtat* 

Sen var jag hos Älvan och hon är sååå duktig på att gå, trösklar är lite svåra att ta sig över, men annars är det full fart. Hon blir sur som ättika när hon inte får ta sakerna som är på bordet, men surar inte länge utan går till en och myser in sig och fasters hjärta smälter. Imorgon blir Älvan 11 månader *grattis hjärtat*

Dessutom fyller ju Svågern år idag *grattis* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0