Söndag - underbar helg

     2007-09-16 @ 19:50:00
Skrev precis ett långt inlägg som bara försvann *grrrr*

Men, men, i korta slängar stod det väl typ att jag har haft en super helg alldeles ensam. Jag har pulat (på svenska) här hemma och tagit hand om hemmet, mig själv och katten. En helg med inga måsten eller stress.... alldeles underbart. Jobbet väntar imorgon... känns helt ok + att vi inte har något inbokat på kvällarna = underbart!
På fredag åker jag upp till Dylan och förhoppningsvis kan jag sluta redan vid 3 :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen... förutom IKEA-besöket då. Men det gör inget om vi inte gör någonting... bara jag får vara nära min älskling :)

Nu är det snart Nora Roberts film på 5:an :) Superbra med filmer som börjar kl 8, iaf för en sån som jag som måste ligga i sängen kl 10 på söndagar... så är det när man börjar 06.15 varje måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0