Torsdag - check

     2007-09-13 @ 16:50:39
Nu har jag ringt mitt försäkringsbolag och sagt om min hemförsäkring... fick ju ett bättre alternativ :) Tjejen jag pratade med var mycket trevlig... stort + till dig.

Försökte även ringa IKEAs kundservice, men där är det stört omöjligt att få prata med en riktig person. Kan man bli mer än j-vligt trött på o göra en massa val: gäller ditt ärende kök tryck 1... trycker man då 1 får man typ 5 eller 6 nya alternativ... o så fortsätter det tills det kommer en röst som säger: "Det är många som ringer just nu" och sen börjar hela skiten om från början. Ska det vara sååå svårt att få prata med en riktig människa... Jag vill ju bara få reda på varför det står på nätet att jag inte är medlem i IKEA-family, men jag får deras medlemstidning... men det finns inget alternativ som kan få en o prata med någon om detta. Dessutom så fungerar inte deras hemsida sådär jättebra... klickar man på länken där man kan bli medlem så finns inte den URL:en... blir man trött eller... blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0