Torsdag - mindre om

     2007-09-06 @ 21:44:35

Tycker väldigt mycket mindre om att vakna mitt i natten alldeles kallsvettig och med världens smärtor i magen. Välkommen till lilla annas värld en gång i månaden. Fick gå upp och ta tablett, men den börjar ju inte verka förrän efter en timme typ... så där låg jag i sängen o vände o vred mig och försökte slappna av... lycka till när smärtan är så intensiv att den "söker" en. Till slut lyckades jag somna, men dagen har varit sådär... gillar inte denna tiden på månaden.


Lite klagande här igen känner jag... men så har dagen varit... Men imorgon är det en bra dag :) Ska åka till Bellis efter jobbet och sen en sväng inom Älvan och Svägerskan innan jag ska hämta Dylan vid tåget... underbara älskade Dylan :) Sen kommer han ha en liten anna klistrad vid sin sida tills han kör till sina föräldrar på lördagmorgon. Har jag tur så får jag träffa honom en liten stund innan han ska med tåget på söndagkväll... men men, sånt är livet... man har ju vant sig efter 2 år med distansförhållande... snart bara 1 år kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0