Torsdag - själv är bäste dräng

     2007-09-27 @ 10:02:25
Kan det vara så svårt att förstå att jag inte vill ha kvar min försäkring på min gamla bil? Har sagt upp den 2 gånger... idag blev den tredje. Hade fått betalningpåminnelse på denna månadens räkning + nästa månads betalning. Telefonkö till försäkringsbolaget... han jag pratade med skulle ordna det och sa att jag inte skulle betala, det sa den förra oxå och då fick jag en påminnelse. Bestämde mig för att ringa de som har hand om betalningarna för att det inte skulle bli något fel denna gången... telefonkö igen... *oväntat* Men tjejen jag pratade med var jättetrevlig och jag ska inte betala, men blir det fortsatt strul nästa månadskifte ska jag höra av mig så löser de det. Måste man fixa A L L A grejer själv? Jag trodde det var det som folk som satt på kundtjänst gjorde... ibland blir jag sååå trött.


Så istället för o fixa klart i hallen har jag suttit i telefonköer... ingen bra start på semesterdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0