Fredag - helgen

     2008-04-11 @ 16:26:42

Denna helgen är det fullt ös, medvetslös som gäller. Idag ska jag strax till Storasyster på vinprovning. Ska bara skölja hur hårtoningen ur håret och fixa till mig lite. Imorgon ska jag o Tiny fixa lite på förmiddagen *tack vännen för att du hjälper mig*. Sen är det kalas för Svägerskan på eftermiddagen och sen ska jag vidare till Skogstösen för födelsedags/tjejfest... med mat o singstar.

På söndag ska jag fixa finliret på beslutet och förhoppningsvis städa en hel del här hemma. Dessutom ska jag tänka positiva tankar och inte nedvärdera mig själv :)


Tack Miia för din kommentar :)


Kommentarer
Postat av: miian

men inte nedvärdera dej själv,du e ju underbar babe!
Jag e såå nyfiken på "beslutet och det som kanske komma ska" att ja bara längtar tills bomben släpps!
Fullt ös behövs när man är "ensam",fast en tjej som du är ju aldrig ensam!
Hoppas vinet smakar,att det bjuds på nåt gott på kalaset och att lördagskvällen blir nåt extra =)
goooo girl!!!

2008-04-11 @ 21:38:16
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0