Fredag - MIN helg

     2008-04-25 @ 19:34:36
Denna helgen ska vara MIN helg. En helg där jag gör det jag vill och inte stressar och bara njuter. En helg av avkoppling och lugn och ro. Denna helgen har börjat bra :) Ringde och beställde mat från Thaihämtningsstället och tog en promenad dit, passade även på att gå förbi ststionen för att fylla på mitt rabattkort inför resan imorgon :). Sen blev det inspelat avsnitt av Spårlöst medans maten slank ner.

Storasyster ringde igår och frågade om jag ville komma till henne och Bellis imorgon, naturligtvis tackade jag ja. Idag fick jag ett mess där hon undrade om vi skulle åka ner till staden vid bron och shoppa lite. Vilken underbar idé! Ska bli superkul o strosa runt där och kolla i affärer... och jag ska minsann unna mig nåt fint... Storasyster är ju bäst på att hitta kläder till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0