Måndag - sådär start på dagen

     2008-04-14 @ 17:03:59
Först höll jag på att slå igen dörren utan att ta nycklarna... sen när jag kom ut till bilen så ville inte den starta. Kände paniken komma krypande... jag öppnar ju... Ringde Dylan, men han var ju sådär pigg på att prata om bilar klockan sex på morgonen när jag ringde och väckte honom *f´låt*. Som tur var kom grannen ovanpå ner och skulle iväg... så han hjälpte mig och tillsist gick bilen igång... Väl på jobbet glömde jag bort att ta upp bröd och pålägg till frukosten... kom på det ½ timme efter jag brukar ta upp. Men men, dagen har annars varit väldigt bra... kanonväder... och vi har varit ute mycket.

Kommentarer
Postat av: miian

Tack sötnos!
Hur e de idag?starten på din dag verkar ju inte varit sååå bra!
Jag har inte min planering i skallen,men vad jag vet så har jag ingenting alls planerat nästa vecka,så ta det som passar dej bäst,och hemlisen vill jag ju veta ;)
kramkram

2008-04-14 @ 19:52:04
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0