Tisdag - mina senaste dagar

     2008-04-01 @ 19:58:09
Eftersom blogg.se legat nere får jag väl berätta om min dagar idag istället. Jag hade planerat att jag skulle städa och fixa här hemma innan jag skulle till Lillebror på kalas. Men nanny anna fick rycka ut vid 11.... så ingen städning blev av. Kom hem igen vid sju på kvällen och då var jag inte alls sugen på städning. Jag åt resterna från fredagens middag och lyckades faktiskt diska lite. Igår dammsög jag faktiskt efter jobbet... snacka om att det behövdes.

Just nu längtar jag allra mest efter att Dylan ska komma hem och krama mig och vara nära.... bara 2 dygn och 1 timme kvar.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tackar hjärtligast för "utryckningen"! Och städandet blev ju av på sätt och vis! Du var ju så himla gullig och donade här! Kram och tack än en gång!

2008-04-02 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0