Tisdag - vad har jag gett mig in på?

     2008-04-15 @ 18:39:19
Om en stund ska jag köra till gymmet och träna step... det är typ 2 år sedan jag tränade det sist. Började prata med en kollega förra veckan, och min favoritinstruktör är tillbaka efter mammaledighet... hon är bara så underbart duktig. Hennes pass är ganska avancerade och det är det som är det roliga... då får man träna hjärnan lite oxå, inte bara kroppen. Men jag vet hur slut jag brukade vara när jag tränade regelbundet... jag vill inte veta hur jag kommer att känna mig efter detta passet... så otränad som jag är. Men det ska iallafall bli fantastiskt kul :)


Uppdatering: Det var helt underbart roligt att träna o instruktören var så glad att se mig. Pratade med henne efteråt o hon sa att det verkade som om jag varit med på det passet jättelänge... för jag var så duktig :), känns bra. Jag var helt slut efteråt... det var så skönt att duscha och äta lite när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!
Har du lust med ett länkbyte mellan din blogg och min?
//Peter

2008-04-16 @ 14:13:51
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0