Måndag - vardag igen

     2008-08-18 @ 20:52:49
Hektisk dag på jobbet... invigning... en massa politiker som skulle kolla lokalerna... oroliga barn som lämnats första dagen... inskolningar som lämnats en stund av sina föräldrar... när jag körde hem lite efter 6 var jag helt slut i huvudet... så trött att tårarna inte var långt borta... o då är jag trött. Värmde resterna från gårdagens pizza och bänkade mig framför tv:n. Nu har jag en tvätt i maskinen och om en stund börjar CSI NY.

Imorgon är det jobb 7.30 - 16.30 o sen kurs 17.30 - 19. Skulle läsa lite i en bok till kursen, men jag fick boken idag (och lyckades glömma den på jobbet) så jag får gå dit utan att ha läst. Dessutom hittar jag inte mina papper och vi skulle ha gjort en uppgift med barnen tills imorgon... men jag har inte haft möjlighet till det... + att jag har lite för små barn just nu för att göra det. Men men, jag ska iallafall gå dit och hoppas på att jag lär mig något av de andra som är där.

På onsdag jobbar jag 6.30 - 13 och sen är det personalmöte (igen!!) från kl 17. Egentligen skulle jag jobbat på Öppet hus på torsdagkväll, men det har en av mina kollegor åtagit sig istället. Det hade blivit lite för bra med först en stängning och sen grejer 3 kvällar på rad.

Nu CSI o sen sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0