Onsdag - naken

     2008-08-27 @ 16:03:37

Tänk att man kan vänja sig vid något på så kort tid... jag känner mig helt naken utan min förlovningsring,,, ska hämta den imorgon efter jobbet.

Idag kommer Mitt lilla pucko hit o käkar middag. Egentligen var det tänkt att vi skulle och kolla på korpen-fotboll efter maten, men matchen blev inställd *tråkigt*. Jag ska bjuda på thai-inspirerad mat... får passa på när jag ska laga mat till nån annan än älsklingen. Han är nämligen inte överförtjust i just sådan mat... medans jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: Miian

Hej gumman!

Tyvärr inget Blingo Fan här :(

hoppas ringer passar ÄNNU bättre nu efter den är fixad!

Kramis hoppas maten smakar,berätta gärna vad ni åt sen ;)

2008-08-27 @ 16:57:10
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman!

hur har du det?

Helg =)

Nej Exit hade inga heller :(

var i båda butikerna som säljer Exit kläder,men inge fynd alls.

fanns en svart jacka i märket LEGO i ena affären men den kostade 549spänn,och det betalar jag inte ;)

förstår inte varför det ska va massa lull lull överallt :(

Kramis

2008-08-29 @ 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0