Torsdag - en dag kvar

     2008-08-21 @ 20:16:08
Denna veckan har varit en riktig mardrömsvecka. Sena kvällar, möten, kurser och inskolningar... men nu är det bara 1 dag kvar att jobba och det är bara 6.15 - 13 imorgon... det ska jag nog överleva. Imorgonkväll kommer Dylan hem och på lördag - söndag ska vi ha snusketörsträff med respektive i Tinys stuga. På söndag är det Mamsens födelsedag + att småsystrarna spelar fotboll :) 

Nu blir det snart sängen för min del och en del sudoku tror jag.



Uppdatering 21.02
Fastnade visst vid datorn... har googlat en massa för att hitta det jag söker... men ingen lycka än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Va kul att du är med och tävlar om en av våra klänningar hos Therezz =)

2008-08-23 @ 00:22:15
URL: http://blogg.melba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0