Lördag - försöker

     2008-12-13 @ 12:53:19

Idag försöker jag få lite ordning här hemma. Både jag och Dylan är rätt så slarviga av oss, men jag är nog den som är minst slarvig (skulle man inte kunna tro kanske). Så idag tar jag tag i vardagsrum och hall + att jag har tvättat. Visst är det konstigt att kläderna helt plötsligt är slut i garderoben *förmodligen*. Varken jag eller Dylan orkar ta tag i saker när vi kommer hem från jobbet... definitivt inte om det är flera kvällar i veckan som man inte kommer hem förrän sent. Men nu ska det inte vara något sådant innan jul *hoppas hoppas*. Dessutom har jag bara 6 dagar kvar att jobba... sen är det 15dagar ledigt... det ska bli helt underbart fantastiskt. Detta året ska jag ju t.o.m. vara ledig på lillejul... har nog aldrig hänt innan (förutom när det varit lördag eller söndag). Så jag jobbar till den 22:e och sen jobbar jag inte igen förrän den 7:e... det känns såååå lyxigt och verkligen välbehövligt.


Nej minsann... nu kallar dammtrasan och dammsugaren ;)


Kommentarer
Postat av: Miian

vi e med riktiga slarvepellar här hemma,saker överallt och ingenstans.

Och jag hatar det.

Ändå blir det stökigt 2min efter jag städat.

suck.

GÖTT med massa ledighet,det är du värd!

2008-12-18 @ 11:49:52
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0