Lördag - lite pyssel

     2008-12-13 @ 10:59:38
I onsdags var jag och Storasyster på lite pysselkväll. Vi gjorde olika grejer i marsipan och sockerpasta. Det var jätteskoj och mycket enklare än man tror... här kommer lite bildbevis :) Marsipan-grejerna har Dylan ätit upp, men min nalle finns kvar.
I torsdags fick jag (och de andra 2 jag jobbar med) paket av en mormor som ville visa sin uppskattning för den hjälp hon fått när hon haft hand om sina barnbarn. Jag blev jätterörd och denna tomte pryder nu en av hyllorna i mitt kök :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt, men nallen är jättefin -men har världens största framstjärt ;)

2009-01-17 @ 14:14:44
URL: http://punaniii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0