Torsdag - moster

     2008-12-18 @ 14:29:35

Träffade min ena moster i affären... jag tror vi stod och pratade i minst en halvtimme. Det var roligt att få höra om min kusin som bor i Norge och om hans 3 flickor. De skulle komma hem över julen och när vi stod där och pratade om julen så tänkte jag på mina barndomsjular när vi var hos min moster. Nästan samtidigt säger min moster... "det blir nästan som när ni var små". Tänk när man var där när man var liten :). De hade en jättestor hund, en Newfoundland, som alltid hoppade upp på en när man kom, i vardagsrummet stod det en uppstoppad grävling, det var flugor överallt (de bor på landet), mina kusiner hade alltid kompisar hemma, jag har t.o.m. sett en gris slaktas där *isch*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0