Måndag - härliga dag :)

     2008-02-18 @ 16:32:28
Solen skiner och fåglarna kvittrar :), idag har vi varit ute mycket på jobbet. Jag tog även en skön promenad på min middagsrast... tog vindjacka och fleece på mig, inga överdragsbyxor behövdes... helt underbart.
Idag har jag peppat mig själv hela dagen om att jag ska städa... sagt och gjort. När jag kom hem från jobbet så fixade jag lite bra musik på datorn och sen började jag, så nu är köket färdigfejat... känns toppenbra. Tror att jag ska ta en liten tv-paus nu och sen fortsätta med vardagsrummet och hallen... man måste ju fortsätta när man är på gång (det händer ju inte så ofta) ;)

Kommentarer
Postat av: Miia

vad duktig du är ;)
jag har tagit vardagsrummet,sen kom jag inte längre...får väl hitta motivationen imorgon om det är lika vackert väder!!!
Mycket vacker bild du har på din blogg,sen är jag väääldigt nyfiken över vad som ska hända på din överraskningsdag ;)
*kramkalas*

2008-02-18 @ 20:50:54
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0