Måndag - inge vidare

     2008-02-25 @ 17:18:12

Jag mår inte bra... jag är så himla trött, orkeslös och frusen hela tiden... och blek och glåmig. Har ringt vårdcentralen och fått en akuttid, så underbar sjuksköterska som fixade in mig. Tror att det är min sköldkörtel som spökar igen... och jag har ingen lust att tappa 10 kg som jag gjorde förra gången... så nu får de banne mig ta en massa prover på mig och se om jag behöver öka dosen av medicin.

Har spenderat eftermiddagen i soffan och kollat på Nord och syd *me love*


Kommentarer
Postat av: miian

åhh stackare!
hoppas dom hittar nåt så du kan må bra igen,låter ju skit jobbigt,går du ner ett endaste kilo försvinner du ju kvinna!
Håller med dig om melodifestivalklippet,det är bara såååå bra =)
SKöt om dej,krya på dej!!!
massor med kramar..
har fixat ps på nya datorn nu,hör av mig till proffset om jag behöver lite hjälp ;)
kram

2008-02-25 @ 19:29:33
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0