Tisdag - hemma

     2008-02-26 @ 14:33:36
Gick hem från jobbet idag vid lunch. Men först fixade jag vikarie för eftermiddagen och morgondagen *duktig som jag är*. Körde inom stan och handlade lunch på thaibuffé-stället. Det blev ris o friterad kyckling till lunch och senare ikväll kan jag äta stekta nudlar :) Ligger mest på soffan... huvudet känns tungt... kanske dax för ännu ett Nord och syd-avsnitt. Fick även idag höra av en kollega att jag såg blek ut... Hoppas att det tas en del prover imorgon så att detta försvinner. 

Kommentarer
Postat av: miian

men sötnos,hoppas du frisknar till!
Lägg dig under filten och kräng lite godis och bara mys,eller ring hem Dylan så han kan pyssla om dej lite
*kraaam*

2008-02-26 @ 19:23:52
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Långa farbrorn

Mne lilla Anna, du kan inte gå å bli sjuk nu...vi ksa ju stojsa på lördag!!!!! se nu till att bli frISK!!! massor
med kramar

2008-02-26 @ 19:45:19
Postat av: anna

Långa farbrorn: Jag lovar att jag kan stojsa på lördag :) Kram

2008-02-27 @ 08:27:03
URL: http://anapanasiti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0