Torsdag - ensamt

     2008-02-21 @ 22:09:58
Idag är det torsdag... på torsdagar brukar Dylan komma hem... men denna helgen ska Dylan stanna uppe och plugga... då blir lilla anna ensam på torsdagen...

Men jag ska nog klara mig ändå. Imorgon måste jag ta tag i resten av min lägenhet, ska försöka peppa mig hela dagen på jobbet. Jag ska gå långa promenader i helgen, träffa Tiny och hennes loverboy (hoppas jag), se på melodifestivalen, åka till StorasysterTupperware-party och vem vet... kanske till och med passa Älvan... om jag lyckas sparka ut hennes föräldrar så att de får lite egen tid ;)

Kommentarer
Postat av: C

Hehe Tupperware-party

2008-02-21 @ 22:57:55
URL: http://chriiissy.blogg.se
Postat av: miia

Åhh va duktig du är,blev ju skit bra med texten och dedära!länkfärgerna e med superfina,passar oss perfekt!
ha en underbar helg och tack igen för hjälpen!
kram från oss!

2008-02-22 @ 16:09:35
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0